עדכון יוני 19

סוף סוף הגיע סוף החודש.
הגיע הזמן לעדכן ולהתעדכן מה התיק הזרים לנו החודש.

במהלך חודש יוני הייתה לנו חלוקת דיבידנד אחת.
קיבלנו 8.36$ מתוכם שילמנו 2.09$ מס לדוד סאם.
נטו קיבלנו 6.27$.

התיק עוד בחיתוליו, ושוויו נמוך.
מכיוון שרוב המניות מחלקות דיבידנד רבעוני,
לפחות בהתחלה פחות נראה טרנד חודשי, ויהיו אפילו חודשים ללא הכנסה מדיבידנדים כלל.
מסיבה זאת, תראו שהרבה בלוגרים מתייחסים לנתונים שנתיים.
אני בכל זאת אציג נתונים חודשיים, כי רובנו חיים מחודש לחודש. אני מקווה שהסתכלות זאת תעזור ותעודד את המתחילים בינינו וכאלה שרק שוקלים להתחיל.

אנחנו משחקים את המשחק הארוך והוא המשחק היחידי שרלוונטי לנו.

תגובות

  1. כל הכבוד ובהצלחה בדרכך.
    מכיוון שרוב החברות מחלקות דיבידנד רבעוני, אני הייתי מתמקד בשינויים הרבעוניים.
    הסיבה היא כי שם ניתן ממש לראות מגמות של הגדלת דיבידנד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אתה כמובן צודק.
      אני כן רוצה להתמקד על ההכנסה החודשית כפי שכתבתי בתחילה, כי המסגרות שלנו הן חודשיות פה.
      לדעתי אעשה פוסט סיכום אחת לרבעון, כדי לבחון את הדברים גם מנקודת המבט הזאת.

      מחק
  2. איזו מניה חילקה לך את הדיבידנד, שתף את החברות שאתה קונה ומה הקריטריונים שלפיהם אתה עובד (או כל מידע שתחליט לשתף)

    השבמחק
    תשובות
    1. החברה שחילקה לי דיבידנד היא T.Rowe Price. בית השקעות אמריקאי.
      תכנית ההשקעה שלי עדיין מתפתחת (ואני מניח שתמשיך להשתנות ולהתפתח), אכתוב פוסט בנושא בחודש-חודשיים הקרובים לדעתי.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מאמר רכישה Donaldson Co Inc. (DCI)

מאמר רכישה מרוכז