עדכון אוגוסט 19

שלום חברים,

הגיע הזמן לעדכון החודשי שלנו.
החודש קיבלנו דיבידנד של 6.21$, מתוכם שילמנו מס במקור של 1.55$.

שמתם לב בוודאי, שלא פרסמתי פוסט כבר תקופה.
הסיבות מגוונות - עבודה, הילדים בחופש ועוד.
בחודש האחרון לא הזרמנו כסף לחיסכון לצערנו.
היו לנו מספר הוצאות צפויות ולא צפויות חלקן חד פעמיות וחלקן קבועות, שימשיכו איתנו גם לשנה הקרובה.
בהמשך לנקודה הקודמת אנחנו בתהליך של התאמת ההוצאות החדשות להכנסות,
ובניית צפי לחיסכון חודשי חדש בעקבות השינויים.

מעבר לזה, אני לומד בקדחתנות המון נושאים חדשים.
מאמץ זה לוקח לי גם הרבה מהזמן הפנוי כרגע.
בנושא השקעות אני בוחן מספר דרכי השקעה שונות, ובודק אם ארגיש בנוח איתן.
כשאסיים את התהליך (מספר חודשים לדעתי) אפרסם פוסט מסודר על המסקנות.

שיהיה לנו בהצלחה!








תגובות

  1. יהיה מאוד מעניין לשמוע על איזה עוד סוגי השקעות אתה לומד גם תוך כדי תהליך הלימוד שלך.
    שיהיה המון בהצלחה.

    השבמחק
  2. בהצלחה בחיפוש ובלימוד, אני מבין שחסר לך שעות מנטורינג על השקעות והדרך הנכונה להצלחה
    מוזמן תמיד לבבר (החתוליה) לשעת צהריים והשלמת החסר.
    דבר נוסף שהייתי שמח לשמוע איזה מניות מעניינות אותך? (כמובן שמחלקות דיבידנד,
    מה יוצא לך בסינון)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה הייתי קופץ. מתגעגע.
      בכל אופן, מניה שהסתכלתי עליה לאחרונה היא של First FInancial Corp סימול THFF (כמובן לא ממליץ ולא מייעץ שום דבר). לא רכשתי אותה. אני מסתכל עליה כחלק ממהלך לימודי גדול יותר של השקעת ערך.
      בקרוב אחפש מניות נוספות להסתכל עליהן.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מאמר רכישה Donaldson Co Inc. (DCI)

מאמר רכישה Intel Corp. (INTC)